Връзка с нас!

В този блог ще намерите отговор на въпроса, защо вие и всички ваши познати , губят парите си на форекс пазара !

четвъртък, 4 август 2016 г.

Форекс - Примамка за малките рибки

Може ли да се печели от форекса?


Този въпрос са ми го задавали поне стотици пъти, защото с форекс се занимавам отдавна. Когато написах първия ред  се опитах да си спомня и  да проверя колко отдавна.
Помня, че Буш младши влизаше в Ирак, и аз търсих неистово 1000 $ , защото имах приятел, който по  телефона правеше сделки, чрез някакъв брокер индиец, с който си говориха на "Таварищ", обаждайки  му се по телефона до Лондонското сити. Реших да намеря още  двама човека и да инвестираме по 350$, но третия се бавеше. Войната започна и първите 7 дни всеки ден долара падаше с по 1 цент, а аз пресмятах , че всеки ден губихме по 1000 долара. Накрая на седмия ден решихме да не чакаме третия човек и двамата с едно джипи да вкараме по 530 $. Занесох парите на приятелчето, с което бяхме отраснали., Човекът се обади по телефона пред мене до "Таварища"в Ситито , каза му да продаде 100 000$, и ме предупреди, че ако доларът се качи само с 1 цент от посочената цена, ние ще сме загубили нашите 1000 долара. На следващия ден на обяд ги бяхме загубили и  пихме по една студена вода.
Това ми беше първата сделка в която участвах. На следващия ден разбрах, че една  българска фирма  вече предлага платформа. После се появиха и други, но това , че бях ядосан от избягалата ми печалба, ме накара да опитам отново, а после и пак, и пак....

След толкова време още помня мъдростта която се опитваше да ми налее моя приятел. Той ми каза буквално думите които помня и сега:
  - Питаш ме дали можеш да спечелиш? Представи си че ей там- и посочи на 5 метра пред нас на пътя!
-..... се запалят и горят твои 10 000 $, ще можеш ли да имаш самообладанието да не се ядосваш? Ще можеш ли да губиш? Виждал съм хора които могат да печелят, но не съм виждал човек да може да губи.
Тогава не можах да отговоря, но по- късно съм гледал и по- големи суми как ми изгарят на финансовите пазари.
"Пазари" ли казах?
Голяма грешка! Ако някой си мисли, че има финансови пазари (както го учат дебелите написани книги), веднага да затвори тази страница и да ми  тегли една майна, няма да му се обидя. Другите които ще продължат да четат, да са готови ако някой им каже, че слънцето изгрява от изток, да знаят, че в форекса няма посоки, няма финансови слънца или гурута, няма  индикатори....нищо няма което да им помогне истински. Защо ли?
Няма пазари и всичко е манипулация. Не вярвате ли? 100 факта имам, но нека ви кажа поне един, който лесно може да проверите. Когато  стана аварията във Фокушима, йената трябваше да се срути, защото Япония губеше не по- малко от 100 мириарда долара, а какво се случи? Така се вдигна йената , все едно намериха златото на цар Соломон в Японско море.
 Ако не съм  прав, и ако имаше нещо, поддаващо се на закономерност ,  за 24 часа този, който го знае, ще може  само с 10 долара да  стане милионер.

 Защото ако не бях прав и ако имаше нещо, само за 24 часа, ще могат с 10 долара, да са станали  милионери. Но никой не е станал и  тези които пишат дебелите книги, никога няма да кажат, че са вкарали 1000$ и са взели 100000$, защото го не могат, а и написаното им е блудкава лъжа. Затова още на първата година спрях да чета технически и всякакви други анализи.
Намерете ми човек, който е написал една такава книга и е проверил  това което е написал и примерно  е увеличил капитала си само 100 пъти, аз ще му се поклоня тук в мрежата, и пред всички ще му кажа колко е велик! Обещавам, но няма да има такъв!
Пак да попитаме:
- Може ли да се печели от форекса?
Много хора познавам които са опитвали, но....ако трябва да съм обективен, от около 200 човека които познавам само 2 ма са напред. Единият е от Варна и си купи чисто нов Мерцедес преди години, после спря и поне 5 години избяга от форекса.  Другият е моят стар приятел "Таварища", той си построи огромна къща в престижен квартал до София, караше нови  БМВ- та и на 3 години ги сменяше.
Но  преди 3 години ми се обажда по телефона и казва:
-Форексът не е това което беше. Вече нищо не може да се спечели от него. Само губя от месеци и трябва да се махна веднага и веднъж за винаги, но страшното е че друго не мога да правя. Друга работа не съм работил.
Слава Богу, намери си хубава работа, взема по 2000 лева на месец, но сега е спокоен, а остави такива като мене да се пържим на бавен огън!
Знам, че в гърдите ви напира един въпрос:
- Щом няма смисъл и щом най добрите не виждат смисъл, аз какво още правя на него?
Май няма да мога да ви отговоря еднозначно. След хилядите безсънни нощи, след хилядите загубени долари има ли наистина смисъл?
Да, ще ви кажа печалби има и ще ви кажа от къде идват те. От моята стратегия, че всичко в форекса е една огромна лъжа. Лъжа в която се използват могъщи средства за да се поддържа. Но печалбите на лъжците са още по- големи. Бих казал- огромни,  хиляди милиарди и познайте от къде идват. От малките рибки,които сме ние,  а ако трябва да съм още по обективен, от алчността на хората.
Вече съм убеден, че само тези които не са алчни могат да направят нещо.
Критерии ли? Този който и на малкото е доволен, при него може да дойде и повече. Имам още един критерий: Този който може да даде на бедната старица някой лев да си купи хляб или лекарства, е по подготвен от този който е прочел и 100 книги, но май още не съм срещнал такъв човек.

 Симеон Коев

Статията е изпратена от наш читател!